Dyson Bigball Multifloor Extra

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Bigball Multifloor Extra op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

schrijver 26-08-2017

Zuigt prima ..... maar ....

Inderdaad zuigt de stofzuiger prima, hij was daarom al aanbevolen door familie. Echter wat ik behoorlijk misleidend vond is dat de "Multifloor PRO" dus geleverd wordt met een zuigmond die niet alle oppervlakken aan kan. Ik heb veel vinyl liggen en daar zuigt de meegeleverde mond zich gewoon op vast ! Ik heb daarom alsnog de "parket" zuigmond aan moeten schaffen. Even 50,00 extra aftikken, hoezo "multifloor" ?
Gelukkig is deze parket zuigmond veel slanker dan het toch lompe origineel mee geleverde gevaarte, die door het extra scharnier-punt onderaan de pijp ook wat onhandig en zwaar in het gebruik is.

Ja, ik beveel het ding wel aan want hij zuigt prima, maar misleidend of op z'n minst onduidelijke reclame vindt ik het wel.

Pluspunten

• zuigt prima
  • duidelijk zich op vol raken van de bak

Minpunten

• geen multifloor zuigmond

Kim 23-08-2017

Doet wat hij beloofd!

Dyson doet wat hij belooft! Ze zijn vell stiller dan andere merken, makkelijk te reinigen en een fantastische zuigkracht! Het is een iets duurder merk maar zeker zijn geld waard! Bij ons komt er enkel nog Dyson in huis! Het enige waar ze in mijn ogen nog moeten aan sleutelen is het opbergsysteem.

Pluspunten

• Makkelijk reinigbaar en ledigbaar
  • Lang snoer
  • Sterke zuigkracht
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Neemt veel plaats in bij het opbergen

DICK BRYSSINCK 25-07-2017

Mijn geliefde prinses is in de wolken

Mijn geliefde prinses is in de wolken met haar verjaardagscadeau. Gisteren 24.07.17 in promo gekocht, vandaag voor het eerst gebruikt. In de wolken omdat ze zowel zetels, gordijnen en alle type vloeren met BIG BALL MULTIFLOOR kan stofzuigen en nooit meer vieze stofzuigerzakken. Belangrijk als je twee kinderen astma hebben en jezelf, zoals veel vrouwen een gevoelige neus hebt. De Dyson rollt praktisch en licht door het hele huis. Ze belde me zonet op het werk op om me te bedanken.

Pluspunten

• universeel inzetbaar
  • licht, klein en wendbaar
  • nooit meer stinkende stofzuigerzakken
  • nooit meer stofzuigerzakken kopen
  • Propere lucht na het stofzuigen ( astma)

Tamara 15-07-2017

Super stofzuiger

Tevreden over alles,zuigkracht,gewicht,overal te gebruiken,mooi desingn,gemakkelijk in gebruik.
Al 10 jaar tevreden gebruiker van dyson en nu weer nieuw model gekocht en nog steeds heel tevreden.

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Prijs- kwaliteit

K.R.H.Lageveen 13-07-2017

Super sterk en super krachtig

Oude Dyson stofzuiger heeft het na 16 jaar "begeven", jammer was erg gehecht aan mijn Dyson.
Super kwaliteit , alle producten overigens, ik heb ook reeds een snoerloze stofzuiger en een kamer ventilator en mijn vrouw heeft reeds een föhn. allemaal superieure producten sterk in hun werk en zeer duurzaam en sterk. Er is geen beter product te vinden. Ik mag dat zeggen want ik heb zeer veel ervaring met Dyson.

Pluspunten

• Sterk in zuigwerk
  • mooi disign
  • energie zuinig
  • oersterk product

Manisha baruah 09-07-2017

Bigball

Mijn voreger heb ik voor 10 jaar . Heb goed gewerket . Ben heel blijn met mijn dyson. Design is ook veel mooier daan ander merken. Krakt van de moter is ook veel meer dan ander merken.

• Geen zak

• Duur

Boodts Carina 05-07-2017

PERFECTE WERKING

Dyson heeft ons van bij de start kunnen overtuigen, een stofzuiger zonder zak , het ideale concept.
Ondanks dat vele mensen ons aanraadden om toch maar een van de "b" merken aan te schaffen, want jawel ieder merk verkoopt ondertussen stofzuigers zonder zak, blijven wij Dyson trouw. Het is nu onze tweede stofzuiger , uiteraard voor een tweede adres, de eerste werkt na zeven jaar nog steeds perfect.
We blijven overtuigd, prijs/kwaliteit vind je niks beter op de markt, ze hebben zelfs een eigen dienst naverkoop, maar die hebben we nog nooit nodig gehad. Dus indien U zorgeloos jaren willen stofzuigen, niet twijfelen: DYSON, nog mooi design ook trouwens

Pluspunten

• perfecte zuigkracht
  • geen gedoe met zakken
  • werkt altijd en prima
  • eigen dienst naverkoop
  • prachtig design

DysonMira 04-07-2017

De Grootte Patser

krachtige machine die doet wat hij moet doen
zitten handige accesoires bij
ook aan te vullen met andere snufjes
5 jaar service aan huis ,is geweldig mocht je die nodig hebben

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessiores

Minpunten

• geluid (>80dB)